نرم افزار مدیریت انتشارات (کاردان)

نرم افزار مدیریت انتشارات (کاردان)
راهکاری جامع در جهت مدیریت تولید ،فروش و انبار موسسات انتشاراتی و عرضه کتاب که شامل امکاناتی از قبیل تعاریف اولیه(کتابها، شهرها، زمینه های شغلی و...) ، مدیریت مشتریان ، مدیریت فروش ، مدیریت انبار ، صدور انواع گزارشات مدیریتی (گزارش خرید مشتریان ، فروش کتابها ، خرید یا عدم خرید کتابها ، موجودی انبار و ...) و غیره می باشد .
جزئیات

نرم افزار آرشیو اسناد

نرم افزار آرشیو اسناد
سیستم آرشیو اسناد یک نرم افزار تحت وب می باشد که قابلیت تعریف انواع سند و فیلدهای اطلاعاتی هر سند را در اختیار شما قرار می دهد . در این سیستم امکان آرشیو هر نوع فایل یا تصویر بر اساس گروه بندی های مختلف وجود دارد ، جستجو و دسترسی سریع به یک سند از قابلیت های این نرم افزار می باشد.
جزئیات

سیستم دبیرخانه واتوماسیون اداری

سیستم دبیرخانه واتوماسیون اداری
سیستم دبیرخانه و اتوماسیون اداری یک نرم افزار جامع جهت مکانیزاسیون کلیه امور دبیرخانه و عملیات نامه نگاری در سازمانها، شرکتها و موسسات می باشد . امکان جستجوی پیشرفته و دسترسی سریع به نامه ها از جمله قابلیت های این سیستم می باشد
جزئیات

سيستم آزمون آنلاين

سيستم آزمون آنلاين
سامانه آزمون آنلاين يک سيستم جامع و قدرتمند جهت برگزاري آزمونهاي مختلف سازمان ها ، شرکت ها و موسسات آموزشي به صورت آنلاين تحت شبکه داخلي و يا اينترنت مي باشد. استفاده از اين سامانه در سازمانها و موسسات باعث افزايش کيفيت ، سرعت و اطمينان در فرايند برگزاري آزمون شده و همچنين هزينه هاي جاري اينگونه آزمونها را تا حد قابل توجهي کاهش مي دهد.
جزئیات